Torsdag it is!!

Efter gårdagens spinning pass som varade i 45 minuter, jag trodde att det skulle vara 30 min långt, var jag rejält mör i kroppen. En sån där nära döden upplevelse. Det roliga var att jag fick med mig Jonas på passet, det trodde jag aldrig. Inte blev det bättre av att det efter spinningen väntade 30 minuter Power Mid...Och för min del var det därefter en timmes yoga som stod på schemat. Nu blev det i och för sig inte så, eftersom brandlarmet gick halvvägs in i yoga passet. Hela gymmet utrymdes och alla stod som fån nere i foajén och väntade på vad som skulle hända. Det var dock ingen fara utan alla kunde fortsätta träna. Jag kände däremot att jag tappat lusten och orken så jag packade mina saker och gick hem. Just det, jag gick hem. Duktiga mig!


Kom hem lagom till efterlyst och vid tio tiden var jag så trött, så trött. Höll på att somna i Jonas famn men innan jag däckade helt gick jag och la mig i sängen. Jonas retade mig för att jag hade en stor sov T-shirt på mig. Han sa att det bara är gamla människor som har sånt på sig när de sover. Därför ska jag nu, i ren protest börja sova i flanell pyjamas varenda natt. Får vi se hur roligt han tycker att det är...


Idag på morgonen var jag i väg till Johan för att hämta en miniräknare som jag fått låna till morgondagens tenta. Det är en sån där modern räknare med massa användbara tecken...Min vanliga miniräkna kan inte räkna ut upphöjt men det kan den här, så därför kommer den behövas i morgon. Är lite nervös inför tentan, trots att jag pluggat. Känner mig lite osäker på det mesta, trots att jag tror att det kommer gå vägen. Men man vet ju aldrig, ibland när det känns bra så går det skit och tvärtom.


Idag ska jag, förutom att plugga det sista till tentan, försöka få handlat lite julklappar. Hade först tänkt träna klockan sex men sen kom jag på att en eftermiddag på stan med julklapps letande kunde vara på sin plats. Fick just med Jonas också, så det kan bli en toppen eftermiddag. Vi två i stan, på jakt efter julklappar och kanske lite egen shopping, och sen hem för att äta en god middag. Trevligt!


Annars har jag inte mycket inplanerat...Ska jobba hela dagen lång, äta lunch som jag har tagit med mig och sen gå hem för att därefter ge mig ut på stan. Ingen speciell dag alltså, utan en helt vanlig sara dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: