Gratisvärlden


Min lilla gratis värld har fått tillökning, nu är jag nämligen även medlem på gratiskläder.se. Det funkar precis på samma sätt som gratismode.se och gratisbio.se. Man samlar poäng genom värvningar, besök av hemsidor eller genom att delta i olika erbjudanden, tävlingar eller medlemskap.


Mitt poäng samlande på gratismode.se går strålande, det är så lätt och enkelt. Egentligen för enkelt! Hur kan någon tjäna pengar genom att skänka bort presentkort till höger och vänster....Tur för mig i alle fall så jag tackar inte nej.

 Man gratisbio.se blir i jämförelse med gratismode.se helt värdelöst. De är snåla med poäng och systemet är inte lika effektivt. Därför är jag skeptisk till om gratiskläder.se kan slå gratismode.se vad gäller generositet av poängen....men vad fasen! Det är gratis och det är döds enkelt så varför inte prova?!


Vill du bli medlem på gratiskläder.se så klick här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: