Shoppa och handla

Idag efter jobbet och efter Landvetter ska jag shoppa loss. Först ska jag jag och hämta två barstolar som jag hittade på blocket igår. De är skit snygga, svart läder sitts och kromade ben. Betar 900:- spänn för båda vilket känns som ett bra pris med tanke på att det är stolar från mio som igentligen kostar över tusenlappen stycket..

Sen ska jag åka vidare till Jysk för att köpa en matta somjag hittat. Det är en bambu matta med svarta kanter. Blir snyggt i vårt vardagsrum. Har också hittat en snygg byrtå/hylla att ha i badrmmet, där man kan förvara handdukar och liknande. Måste springa förbi apoteket också för att leta efter en salva till Ebbas tassar.

Blir en riktig shopping eftermidag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: