Minja 2 år 2020-02-28

Tänk att mitt livs största kärlek fyller 2 år idag!? Helt sjukt. Sjukt att jag har barn, att jag är mamma och att Minja är min dotter. Sån lyx och största vintslotten!!
 
 
Det känns som om det var nyss jag fick reda på att hon var ett frö som grodde i min magen, och nu är hon en stor tjej som pratar, går på dagis och lever livet.Livet alltså, det är ju magiskt.

Vilka härliga två år vi haft tillsammans med henne, även om det varit tuffa tider också såklart. Minns hur jobbigt och osäkert allting kändes när hon var nyfödd. Hon var som en skör skatt som jag var så rädd om. Det är hon fotfarande såklart men nu mer tålig, mer framåt, går att kommunicera med och har en egen vilja, ett språk och en personlighet. Vi har så roligt ihop varje dag och jag skrattar högt dagligen åt och med henne.
 
Ser fram emot alla kommande år tillsammans och är så glad över att just hon kom in i mitt liv♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: