För fem år sedan

Det bästa med denna blogg är att jag kan gå tillbaka och titta på vad jag gjorde för flera år sedan. Jag glömmer så lätt bort vad jag gjorde och när och då är denna blogg fenomenal, här i har jag ett arkiv i text och bilder sedan 2008. Så himla roligt att gå tillbaka och titta på vad jag gjorde för flera, flera år sedan.
 
I maj 2014 hände bland annat detta:
Vi var i full färd med att bygga ut radhuset som vi köpte året innan. Shit vad mycket jobb det var. Där och då gick det ändå smidigt och snabbt men såhär i efterhand inser jag vilket jävla projket det var. Som vi höll alltså. mest Jonas såklart men jag hjälpte till med målning och annat.
 
Tess var 12 veckor och flyttade hem till oss=mig. Jonas var vansinnig när jag köpte henne eftersom jag gjorde det trots att han sa nej. Men jag hade katt innan (Döden som tyvärr blev påkörd) och är en kattmänniska så han fick bara finna sig i att det flyttade hem en ny katt.
Oj så liten och söt hon är. Tänk att hon nu är mormor och bor med sin dotter i Kålltorp, oj vad tiden gått fort.
 
På Valborg satt på ett gäng coh eldade uppe på berget vid vårt hus. Så mysigt!
 
Moa var en liten plutt som följde med till stallet och red på Pelle.
Pelle i sin tur var grå, idag är han helt vit och en gammal gubbe ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: