Uppdatering i bilder

Minja älskar sin dockvagn som hon fått ärva av Elle. Hon tycker inte bara om att fylla den med på sin docka gosedjur och katten utan även sig själv ha ha.

Är man mammaledig, bor i stan med en mini balkong, saknar trädgård och ändå vill unna sin unge och hund känslan av gräs under fötterna så får man hänga vid kyrkan. Utsikt över Munkebäcksrondellen ingår. 
Men vi hade det gött i ett par timmar i solen.


Kvällarna nu är helt magiska! Det blir mörkt först vid 23.30 och jag älskar kvällspromenaderna med Shabby. Det är ljummet och ljust ute, kan det bli härligare?! Har redan ångest över att att sommaren snart är slut...bara 2 månader drygt kvar. 

Jag har verkligen varit duktig med min träning måste jag säga! Håller i 3 dagar i veckan och kör regelbundet med min pt. Svettas som en galning varje gång och vill spy men det är gött efteråt. Gillar känslan av att bli starkare även om jag avskyr själva träningen och den fysiska ansträgningen. Men jag är ingen quitter så jag kör på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: