Fredag 28/6

Mindre än  en månad kvar till min födelsedag idag. Är jag den enda vuxna som älskar att fylla år och fira min födelsedag?! Antagligen ha ha!

Fredag och det är dags för out of office igen. Har gått sååå fort sedan förra gången, men det är faktiska fyra veckor sedan. 
Ska in till stan i eftermiddag men mamma och Minja och kika i butiker, ta nån drink och bara ha det gött. Men kommer nog svettas bort i den här värmen. Kommer vara genomsvett och glansig i ansiktet när det väl är dags för out of office kl 17....men det är nog samma för alla där.  

Fick världen finaste bukett av världens finaste sambo i går. Fick även en på midsommar så nu har jag två stora, fina buketter hemma. Älskar snittblommor! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: