9 månader gammal idag


Minja har nu funnits lika länge utanför som i min kropp, sjuk tanke. Tiden rusar iväg och jag har svårt att fatta hur stor hon är och vårt tiden tagit vägen. För mig är hon fortfarande en liten bebis, ett spädbarn men jag inser att nu är hon faktiskt ett barn, en liten mini människa. 
Kan nästan inte minnas hur liten hon faktiskt var när hon kom den 28/1, 52 cm lång och 4.2kg tung...? En dag som hon gjorde till den häftigaste dagen i mitt liv, en upplevelse jag alltid kommer minnas och som jag vill återuppleva om och om igen om jag fick. 

Hon är idag en person med vilja, personlighet och åsikter. Hon skrattar och gråter, står och kryper, äter kattmat och papper, har inget hår men gott om tändet och älskar att bada, jaga katterna och pussas med Shabby. Och jag älskar henne precis som hon är! 

Hon är allt jag någonsin önskat mig och är det mest självklara i mitt liv❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: