Mindre kött

Senaste tiden har jag fått mindre och mindre smak för kött. Vet egentligen inte varför men antar att det är en kombination av att vilja bli nyttigare och snällare mot djur och natur,  men också för att jag inte tycker att det är så gott. Köttsmaken blir ibland osmaklig.

Min nya grej är att steka romansallad och äta till lunch och vegsnitzel till middag. Kan också äta mozzarella, tomat och basilika sallad tre gånger pwr dag. Jäkla gott och enkelt oxh kul när jag har egen odlad basilika i väzthuset (snart även tomater, de är på g...)
Kan äta dessa tre rätter varje dag om jag hade kunnat.  Nu lever jag ju med en kille som äter typ 1kg kött per dag så det blir svårt att få till fisk och vegetarisk hemma. Men jag försöker! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: