Middag på stan

Relaterad bild
 
Idag ska vi, för andra gången någonsin besöka Toso. Som jag har längtat!
Deras mat är helt sjukt god, det är ren magi. Förstår inte hur de kan få till smakerna, frasigheten och utseendet på varje liten rätt. En måltid kostar dock som en halv månadslön men det får det vara värt! De få gånger jag är ute på restaurang vill jag gärna lyxa till det:) Ohc lyxigare än såhär blir det inte. Middag på Toso en vanlig tisdag...
 
Denna gång tar vi med oss Johan också, han har aldrig ätit på Toso innan så det ska bli kul. Kommer han bli lika chokad över hur gott allt är? Ja antagligen!  Vi har ett bord till 19.45 och tills dess ska jag fasta ha ha. Vill få plats med så mycket mat som möjligt när jag väl är där. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: