Alla Helgons helgen

Halloween och alla helgon är här!
I morgon ska vi gå en kvällsvandring på Östra Kyrkogården, som vi alltid gör den här helgen varje år. Det är så sjukt fint med alla levande ljus som står utsprida på alla gravar och i minneslunden. Det är helt magiskt!
Därefter ska vi åka in till Liseberg och besöka deras Halloween tillställning. Har höga förväntningar och ser fram emot ett läskigt besök!

Icke att förglömma: I morgon kl 13.00 är det avspark på Ullevi. Blåvitt ska ta hem guldet och jag är sjukt nervös inför vad som komma skall...Ska se på matchen hemma hos Johan och jag hoppas att det går vägen, och att jag vågar se på tv:n. Är rädd för att jag bara kommer sitta och skrika med händerna framför ansiktet.
 
Ikväll åker jag hem till Ruth för ett besök som innehåller vin och mat hi hi. Nice. Ska bli en kul att äntligen få se hennes hur, har aldirg varit dar under hela denna tiden. Dåligt gjort av mig.Men som sagt, nu är det dags. Kvällsmys hemma hos Ruth är vad som står på schemat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: