Så trött

Usch vad jag känner mig trött och sliten idag. Eller inte bara idag, har kännt mig svin trött sedan i går. Den här jävla klockan som ska ställas om ställer till det för mig! Hur kan en timme hit eller dit påverka såhär mycket? Varför håller vi ens på med klockan två gånger per år? Kan inte bara klockan vara samma hela året runt så slipper vi detta projekt?!
 
Har haft fullt upp i slutet av förra veckan och i helgen. Jobb på NK, stallet, visningar, kalas mm. I går var jag så trött så jag gav upp innan klockan 22. Men vaknade upp lika trött i morse ändå.
Har dessutom stallet och hoppträning ikväll och visningar både på tisdag och onsdag eftermiddag. Åh vad jag skulle vilja gå hem direkt från jobbet och softa med min bok i sängen...Men icke.
 
Är ledig från jobbet på fredag men ska till stallet på morgonen och sedan är det påsklunch hos mamma. Lördag och söndag jobbar jag på NK och på söndag är det stallet igen. På måndag har jag visningar hela förmiddagen. Ska man vara påskledig i veckan säger ni?! Ha ha nej inte för del, ingenting alls faktisk.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: