Så trött

 
Idag är jag så jäkla trött och seg. Hade svårt att somna och gå till sängs i tid i går kväll, vilket resulterade i för lite sömn i natt. Klockan ringde halv fem i morse och då var det dags att köra till Lund tur och retur. Fy vad tråkigt. Kände mig galet trött halvvägs ner, hemvägen gick bättre.
Hade gärna gått och lagt mig en stund när jag kom hem vid lunchtid, men jag har mer jobb att göra. Ska jobba som vanligt resten av dagen idag och sedan är det dags för veckans andra mmx pass. SEN kan jag gå och lägga mig, oj vad jag kommer sova gott!
 
I morgon blir en lika hektiskt dag: Jobbar på morgonen, sedan till Ulricehamn för att lämna Tess och därefter hem för att packa och fixa allt inför Sälen. Halv fem har jag ett intag i city. Ska titta på en grymt fin lägenhet i mångmiljonklassen och jag hoppas verkligen att jag får uppdraget att sälja den, det vore grymt! Men det är klart jag kommer ta in den, jag är ju bäst på att vara en bra mäklare:)
Vid 18 tiden räknar jag med att vi kommer iväg mot Sälen. Det kan dock bli senare beroende på hur tidseffektiv jag är, stressigt värre. Tre dagar i Sälen med snö, skidåkning och afterski kommer göras underverk! Tre hela dagar med ledighet-jag längtar!
 
Jag och Johan i Hundfjället förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: