Hus i Simrishamn uthyres i sommar

Nu finns pappas hus i Simrishamn för uthyrning.


Letar ni efter ett hus att hyra i sommar eller känner ni någon annan som kan vara intresserad? Huset hyrs ut veckovis under sommaren, även helger under vår/höst och vinter.
Jag kan verkligen rekommendera det här stället, det är en oas en idyll! Här finns allt man kan önska och lite till. Huset har fantastiskt läge och trädgården är super mysig. Relaxavdelningen med bubbelpoolen är som grädde på moset:)
Här finns 5 sovrum med 9-12 sängplatser, 3 toaletter, 2 badrum, tvättstuga och stora sällskapsutrymmen.
 
Jag har många fina minnen från detta stället, inte minst midsommarafton för några år sedan. Shit vilken jävla midsommar helg det blev! Helt galet och jag kommer för evig minnas den helgen.Ni som var där vet vad jag talar om...
 
Gå in på blocket.se för att läsa mer LÄNK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: