Freaky friday

Nu lämnar jag kontoret och arbetet för idag, har några timmars jobb på söndag förmiddag- ska ha visning och kontraktsskrivning men annars är jag ledig! Det är aldrig kul att jobba en söndag men att ha kontraktsskrivning är aldrig tråkigt, det betyder nämligen att pengarna trillar in:)
 
Nu ska jag förbi Ica en snabbis innan lag åker hem. Ska köpa med mig godsaker och hyra en film och sen ska jag och Ebba svulla i soffan hela kvällen. Jonas är ute med jobbet så vi har hela hemmet för oss själva. Myspys!
 
Var och köpte en ny möbel till vår hall idag som jag tänkte packa upp och få på plats. Köpte den på Mios super rea och jag hoppas att det blir snyggt att ha den i hallen/köket. Den lilla mini hyllan vi har nu är gammal,svart och passar inte in speciellt bra så jag tror att detta blir bättre. Den nya är en vit högblank hylla som är större och högre men smalare.
 
Förresten är detta sista helgen som Franke´s har öppet, sedan blir det Glenn´s sportbar 3. Det ska vi självklart sörja genom att gå dit och ta några glas. Vet ännu inte om det blir ikväll eller i morgon men någon av kvällarna ska vi det. När jag skriver "vi" så betyder det jag, Johanna, Johan och alla andra som vill följa med!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: