Stallet

I morgon ska jag till stallet och rida, längtar! Jag tycker verkligen det är skit kul att vara hästtjej på halvtid. Det kanske ni märker? Jag har ju fan gått och bokat in mig på ridläger i sommar för 5000:-, och det skulle jag såklart inte göra om jag inte trivdes med hästen:)

På lördag ska jag rida min första riktiga lektion för Emma. Johanna har haft en lektion med mig tidigare men förutom det så har jag bara tränat själv och skogsridit. Så jag känner mig nervös inför lördag. Emma är tydligen en hård men rättvis tränare och jag vet inte om jag kommer fixa påhopp och skällsord. Jag är ju väldigt ringrostig så jag hoppas hon tar det lugnt med mig...Eller så får jag och Svinto vara så super duper grymma så att hon inte har något att klaga på;)


Svinto med Linda på ryggen. (bild tagen av Johanna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: