Nya naglar

Det är drygt 3 veckor sedan jag gjorde mina naglar hos Malin och i love, love, love them♥ Så nu, trots att jag lovade mig själv att jag inte skulle lägga pengar på något så onödigt som plats naglar, så ska till Malin på tisdag för att göra om dem. Det behövs verkligen för de jag har nu har vuxit ut otroligt mycket och det ser inte klokt ut. Har dock inte tappat/brutit någon så en eloge till mig som varit så rädd dom dem:)

Den här gången tror jag att jag kör på leopard tippar!


Mina nuvarande naglar går i svart, rosa och silver.

De jag vill ha kommer att bli något i stil med detta:


Bild lånad av Malin.

Besök hennes blogg för fler bilder och info.


Kommentarer
Postat av: ELIN

Snygga naglar :P

2012-02-29 @ 21:33:50
URL: http://elinbeijbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: