En helg i Stockholm

Har haft en grymt bar helg i Stockholm. Åkte från Götet tidigt i lördags morse, och var framme vid lunch. Då gick jag och mamma på stan, kollade i butiker, fikade, åt lunch och shoppade på systemet. Framåt eftermiddagen begav vi oss mot Ulfsunda Slott som låg en bit utanför stan. Ett jätte fint ställe! Kan verkligen rekommenderas.
Vi gick på vår massage som var super bra och sedan gjorde vi oss i ordning för kvällens fyra rätters middag. Oj vilken god mat det bjöds på! Var längesen jag åt så gott.
På söndag morgon åt vi lyxig hotellfrukost och sedan var vi ute och gick i drygt en timme. Slottet låg väldigt fint vid vattnet så det var perfekt för en lång promenad.
Sedan åkte vi in mot city igen och gick lite mer på stan. Mamma handlade på NK och efter en sen lunch drog vi oss mot tåget. Självklart var tåget sent men vi kom hem i tid i alle fall.

Är så nöjd med vår storstads helg! Kunde inte ha haft det bättre, så vi bestämde oss för att göra om det i vår igen. Då kanske våra karlar får följa med...?!

Jag tog med min kamera för att jag skulle ta några kort under helgen, tror ni att jag tog några? Nej inte ett enda kort! Bra Sara....


Jag vet inte hur långt vi har gått den här helgen, men det är lååångt. I lördags gick vi kors och tvärs över halva stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: