Matmässan

Igår eftermiddag bjöd Jonas med mig på Mat mässan- passion för mat, i Eriksbergs hallen. Jag blev glatt överraskad när jag förstod vart vi var på väg. Inte trodde jag att han skulle vilja gå dit!?

Mässan var helt ok, men det var dyrt att komma in. 140:-/person för att komma in i en matbutik och handla kändes det som. I och för sig fanns det gott om smakprover så man gick därifrån rätt mätt, men ändå? Betala för att få komma in handla matvaror...

Gick därifrån med en matkasse som innehöll en 3-rätters meny för 4 personer= Hummersoppa till förrätt, Lamm kött, potatis, sparrispuré, grönsaker, sås till varmrätt och efterätt i form av frukt. 200:- betalade vi för den och det var ju prisvärt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: