Tack Linda.

Vissa människor träffar man inte så ofta som man önskar. En del ser man liksom lite då och då, medan man träffar andra dagligen. Jag har kommit på att det spelar ingen roll hur många gånger eller hur ofta man ses. En del vänner finns alltid där för en, oavsett hur längesen det var sist man hördes av. De som man tror står en riktigt nära behöver inte alltid vara så bra vänner som man önskar att de var.

Det jag vill komma fram till är att vill man vara en bra vän så kan man vara det oavsett hur sällan man ses. Det är inte det som avgör. Vad som avgör är ens engagemang, en vilja och ens sätt att bry sig sina vänner.


Linda är en människa som jag tyvärr inte träffar så ofta som jag önskar, men hon finns alltid där för mig. Hon ställer alltid upp och är en bra vän i vått och torrt. Henne är jag rädd om!


Kommentarer
Postat av: Linda

Blev jätte glad när jag läste vad du skrivit!Det värmde verkligen här i kylan.Önskar vi bodde grannar så vi kunde ses varje dag...Du är min bästa vän och kommer alltid att vara, det man ger det får man tillbaka:)Vi hörs...Puss å kram

2010-11-30 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: