I morgon smäller det!

Japp, i morgon är det dags för årets halloween fest! Kommer inte bli lika stor som de vi haft tidigare, är liksom lite tradition för mig och Johanna att anordna fest den 31 oktober. Tre år tidigare har vi hyrt ställen som vi har bjudit in folk till. Förra årets fest var den största, cirka 100 pers kom och gick under kvällen. Kul!

I år blir det hela i en mycket mindre skala. Tror att vi blir cirka 20 stycken men det räcker nog och blir över med tanke på vår mini, mini lägenhet. Å andra sidan blir det mer personligt, med plock mat, välkomst drink, mycket dekorationer och snacks. Och kanske går vi ut i samlad trupp sen, eller så stannar vi kvar hemma. Det får bli som det blir. Orkar inte planera allt i minsta detalj lite spontanitet är alltid bra!

Klockan 19:00 i morgon drar det hela igång, och jag har äntligen fixat klart hela min kostym och även bestämt mig för hur jag ska ha håret och sminkningen. Det blir ingen avancerad kostym den här gången, men lite utklädd/målad måste man ju vara, för att få den rätta skräck känslan...

Ser verkligen fram emot morgondagen, kommer bli grymt kul! Det är jag säker på.


Kommentarer
Postat av: hannah

hej gummsan.. Ja fan va vi ska fira idag... längtar.. säg till om du behöver hjälp..jag kan ju komma tidigare.. PUSSS

2009-10-31 @ 10:56:41
URL: http://yocco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: