En knöl och poolparty

I går hittade min mamma en knöl i Minjas ena bröst. Kanske har jag missat den, kanske har den dykt upp plötsligt eller successivt varför vi inte märkt den innan!? Men nu både syntes och kändes den. Ringde 1177 (första gången i mitt liv) och bad om råd och de sa att vi skulle kolla upp knölen. 
Bokade tid på vårdcentralen i morse och vi var där i eftermiddags för en koll. Det visade sig att Det är en svullen körtel och inget ovanligt eller farligt. Den försvinner av sig själv över tid. Sååå skönt! Jag hann dock tänka att det var både cancer, en varböld och ett bo av en mask/insekt... Usch!

Dagen som varit galet varm har bland annat tillbringats på baksidan av kontoret i en liten pool. Inte så dumt att ha sambo och barn så nära jobbet, då kan man umgås lite även när man jobbar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: