Nya tag

Ny vecka och nya tag. Var mycket på tomten, med jobbet, i radhuset i Angered, med Minja osv förra veckan så kändes som att jag inte hann med så mycket. 
Vi kom i alle fall iväg och hälsade på Johan och Frida i deras nya sommarhus på Tjörn i fredags. Det blev krabbfiske och ett dopp i havet bland annat. Väldigt mysigt och kul !

Den här veckan jobbar jag vidare p0 kontoret och ska i morgon visa radhuset för en ev köpare. Hoppas det går vägen och att vi får till en snabb och smidig försäljning, vore så skönt att kunna släppa huset och endast fokusera på tomten och bygget.
Snart är det dags för semester och nu börjar jag faktiskt längta dit. Är helt fine med att jobba nu när alla andra är lediga, känns så effektivt och produktivt. Men nu skulle det ändå sitta fint med lite ledighet, inte bara en dag här och där utan flera veckor i sträck...
Idag efter några timmar på kontoret gav jag mig ut i Härlanda och gick. Lyssnade på pofd och bara promenerade. Anmälde mig även till eftermiddags crosstraining pass på gymmet. Förra veckan blev det bara träning en dag så det ska jag nu ta igen! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: