En skata!

Jag tror jag har bestämt mig om min belöning/gåva till mig själv när jag har nått mina mål med min träning:
 
En skata. Alltså inte en att ha i en bur hemma utan en på kroppen i bläck. Jag har alltid tyckt att skator är så sjukt fina att se på men vi tycker på något sett ganska illa om dem. Jag vet egentligen inte varför vi inte gillar skator i allmänhet...?
Personligen tycker jag att de är vackra att se på, sjukt modiga och tufa (har sett flera skator som retar coh utmannar bland annat katter) och dessutom är de kända för att stjäla saker som blänker. Som korpar fast i finare kostym nästan. 
Skulle gärna vilja ha en cool tatuering av en skata på kroppen. Kanske en som har en stulen ring i munnen, elelr en som flyger? Vi får se.
Det får bli min belöning och min present till mig själv när jag är klar och har nått mina mål. Än är det en lång väg kvar att gå men jag ska fixa det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: