Linas matkasse

Vi har sedan Minja kom haft Linas Matkasse hem varje eller varannan vecka, med ett uppehåll i somras då Jonas ville grilla (ha ha gick ju inte så bra med tanke på grillförbudet). Det underlättade när hon var nyfödd och vardagen var upp och ner, Jonas var i Badgastein och jag var ett vrak. M7ddagen behövde jag aldrig fundera på för d3n kom direkt till dörren!

Och jag måste säga att matkassen är något jag uppskattar! Dels för att vi aldrig behöver bekymra oss för vad vi ska äta, att vi ska handla allt och planera, men också för att Jonas kan laga maten enligt medföljande recept. Ska han laga mat på frihand så blir det mest kyckling och ris, kyckling med pasta eller kyckling med potatis ha ha. 

Så ett tips från mig! Vill du underlätta vardagsmaten och middagarna hemma så prova Linas matkasse. Med nedan kod får ni rabatt/prova på pris på första kassen och en gratis fruktkasse på köpet. 

Kod: 

K5137195


Våga testa, det är bara att avsluta om man inte är nöjd. Det finnas massvis med bra kassar att prova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: