Ögonbryn

Jag var och tatuerade ögonbrynen i går. Satan vad ont det gör! Hade glömt bort hur ont det gjordr men blev snabbt påmind...aj aj aj.
Det var typ 4 år sedan jag gjorde det sist och nu fanns det inte mycket pigment kvar. 

Men det är helt klart värt både smärtan och pengarna! Fick fantastiska bryn. 
Kan verkligen rekommendera detta till er som, precis som jag har obefintliga bryn. Jag målar mina varje dag och gör jag inte det känner jag med naken. Så att inte behöva måla dem varje morgon utan istället tatuera dem är extremt skönt och lyxigt!
Nu är de väldigt mörka, blanka (pga krämen som de smörjs in med) och liknar mest två mörka sniglar som ringlar sig fram i pannan ha ha. Men de kommer bli ca 50% ljusare när de väl läkt och skorpan lossnat. Det är galet hur ljusa de blir när de väl läkt...Varför är det så egentligen?! Tänker att det är som ett sår: Ett sår blöder och är rött men när det läkt blir det ett ljust ärr kvar. Precis så är det med tatuerade ögonbryn. Nu är de som ett blödande sår och när de läkt är det bara själva ärret kvar, alltså pigmentet/färgen.
Valde den ljusaste färgen en askblond/brun kall färg. Vill inte ha mörka bryn utan bara markerade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: