Fredag 15/6

Fredagen är här och min andra "jobbfredag" är avklarad. Känns så skönt att ha en hel dag på jobbet varje vecka. Att kombinera mammaledighet med jobb är verkligen det nästa.  Det är mitt tips till er som är mammalediga eller ska bli och känner att det kanske inte är helt er grej. Så känner ju jag och i början var det tufft att inse det, nästan lite skamligt men va fan känner man en dag så gör man det. Allt är inte för alla. En del vill säkert vara hemma 100% i 1.5 år men för mig är och var det otänkbart. Så att kombinera jobb med att vara hemma är optimalt för just mig. Det bästa av två världar! Nu kan jag uppskatta mer att vara hemma eftersom jag har min jobbdag att se fram emot.

Och eftersom det är fredag och sol, Jonas är dessutom iväg med jobbet ikväll så firar jag med att glas riesling på altan. Hur nice!?
Minja sover i vagnen och jag sitter här och smuttar på mitt vin. I love it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: