Uppdatering

Det var länge sen jag uppdaterade om vad som händer och sker. Och det beror på ett sett på att det inte hänt så mycket och dels på att jag haft fullt upp. Motsägelsefullt jag vet men så är det.
Har jobbat titt som tätt trots semestertider och sommar men ändå haft tid för ledighet. Fan för att jobba under semestern! Vart och varannat ställe har semestetstängt eller sommartider. Går inte att få tag i någon!
Jonas har haft en av fyra veckors semester så vi har fixat hemms och hängt/umgåtts.Väldigt mysigt!
Har skrurin av mig en bit av tummen också så har varit på vårdcentralen var femte dag för att lägga om såret. Nu äntligen börjar det läka så kan lägga om det själv men usch vad äckligt. En bit av filén/tummavtrycket åkte av och hamnade i potatisen...
Har också varit i Köpenhamn, Malmö och en sväng på Styrsö festivalen. På måndag ska vi till Karlstad och nästa helg fyller jag år. Hur ska det firas!? Får se. Kalas blir i augusti tänker jag.







Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Händer det något i ditt liv eller?😉

2018-09-06 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: