Baby Shower

I lördags överraskade nära och kära mig med en Baby Shower. Oj oj oj så överraskad och glad jag blev!
Vart så jäkla rädd när det plötsligt stod en massa människor i mörkret hemma och skrek ha ha. De hade gjort det så fint med ballonger, kakbuffé, presenter, konfetti, girlanger mm. Hela vardagsrummet var pyntat och klätt i rosa. Vi lekte lekar, åt och drack gott och hade paket öppning. Som en andra julafton!
 
Lördagen började med att jag och Jona såkte ut til Brännö och fikade. Missade dock färjan hem, tog fel på tiden då Jonas glömt att det var röd dag/söndag. Så vi blev nästan två timmar sena hem. Jonas blev så jävla arg och stressad när han insåg detta stackarn. Tyckte där och då att han överdrev lite men nu i efterhand fattar jag hans frustration. Alla var hemma hos oss och väntade på att jag skulle komma hem, och så fastnade vi ute på en öde ö mitt i kalla vintern ha ha. Jag var lagom kall när vi kom hem alltså, shit vad det var kyligt efter 5 timmar ute till havs.
 
Väl hemma blev jag så chokad, hade inte misstänkt något! Trodde inte ens att jag skulle få någon Baby Shower eftersom jag kanke inte rikigt är den "typen" av mamma. Barnsaker, mamma krimskrams och bebissnack är väl inte rikigt min grej.... Men jag hade ändå önskat mig en då jag gärna ville ha en dag bara för mig fylld av presenter:) Och de hade verkligen styrt upp allt så himla bra!
 
Tusen tack till alla er som ordnat detta och fixat allt! Jag är så tacksam och glad, kommer leva länge på detta.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: