Anmäld

Då har jag tagit mig i kragen och anmält mig till årets båda lopp. Det är de loppen jag alltid springer (dock ej förra året, hade ett uppehåll pga lathet...): vårruset i maj och Midnattsloppet i augusti. Men jag sprang faktiskt Lerumsloppet förra året, kanske ska ta och göra det i år igen!? Tre lopp per år känns rätt lagom för mig....
Kanske att jag för en gångs skull tar mig och tränar inför loppen eller så gör jag som tidgare, ser Vårruset som uppvärmning/träning och midnattsloppet som final/avslutning ha ha. Typiskt mig! Det är bara om jag anmält mig till lopp som jag faktiskt ge rmig och springer. Hittar ingen motivation eller vilja till att på måfå ge mig ut i spåren, även om jag har något att träna inför.
Bildresultat för midnattsloppet misspinklady
 
 

Grattis! Du är anmäld till Midnattsloppet Göteborg.

Nu har du fått ett bekräftelsemail med ditt Startbevis skickat till dig.
Startbeviset eller ditt ID behöver du ta med dig när du ska hämta ditt startkit i vald Stadiumbutik under utdelningsperioden 22-25 aug 2018.

 
 
Vårruset
 
Anmälningsbekräftelse
 
Artikelnamn Antal à pris Summa
Anmälan till Vårruset Göteborg 2018 1 200,00 SEK 200,00 SEK
Total 200,00 SEK
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: