Thailand över jul och nyår

Vi har i flera år pratat om att vi vill resa bort över jul och nyår...Men det har aldrig blivit av, tills nu! Nu har vi bokat en resa till Thailand och åker den 21 december. 
Ska bli så roligt och jag längtar. Åker tillsammans med två vänner+deras barn vilket känns extra kul. Fan tänk att jag är en morsa som numera reser med barnfamiljer ha ha. Hur blev det såhär!? 
Det är dock med lite skräckblandad förtjusning jag ser fram emot detta eftersom det innebär att vi ska resa med en 11 månaders bebis. Vi åker heller inte charter utan det är flera olika flyg, mellanlandningar, inrikesflyget, olika hotell, båt ut till öar osv. Det kan bli kämpigt med en unge som är på fel humör eller så går det galant. Det återstår att se!
Vi ska besöka öarna Koh Samet och Koh Chang, ca 1 vecka på vardera ställe. Flyger till och från Bangkok med två övernattningar (har aldrig varit i Bangkok så det ser jag fram emot) och sedan bil/buss/flyg/båt till de olika öarna. Hur najs!?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: