Åh nej

I går när jag var på Ica och handlade blev det kaos. Jag hade händerna fulla av barn, vagn, plånbok mm. Allt skulle ut ur bilen och för att få en hand ledig la jag mobilen på biltaket. 
Gick sen in och handlade om kom ur för att packa in allt igen. Åkte iväg och hinner komma ca hundra meter när jag hör något tjonga till o bilen. Va fan vad det tänkte jag!?
Åkte vidare och efter ytterligare några hundra meter ser jag att mobilen inte är uppkopplad. Konstigt! Då insåg jag att fan jag la mobilen på taket förut. Det var ju den som åkte av.
Vände snabbt som tusan och körde tillbaka. Jajamän där mitt i vägen låg min mobil i tre delar. Parkerade snabbt och fick springa ut i gatan för att samla ihop alla delar. Mobilen var såklart skrot men simkorten klarade sig så jag åkte till kontoret och hämtade en annan mobil. Puh vad sköt att det mesta fanns sparat dock inte sms, blder eller saker i kalendern.  Men det finns nog på mitt googlekonto någonstans, måste bara veta hur jag hittar det

Men hur typisk mig är inte detta!? Jag är så jävla klantig och snurrig. Tur att det inte var bilbarnstolen jag glömde på taket ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: