Kattungar till slau

Åh nu ligger kattungarna ute på annons. Två är redan tingade/sålda så bara den långhåriga tjejen finns kvar. Är så ledsen över att Pyret ska lämna mig, men jag har hittat ett fantastiskt bra hem till henne: Hos en pensionär med en Kolonistuga. Hon får alltså sällskap hela dagarna och får komma ut, känns jättebra men ändå sorgligt. Kommer gråta när hon flyttar.
 
Men, åter till annonsen. Den ligger ute på Blocket och jag får massvis med samtal och mail från intressenter. Men många bor själva i lägenhet och jag vill inte att en katt ska bo och leva ensam i en liten lägenhet utan att få gå ut. Jag vill att de ska få sällskap av annan katt eller människa ,kunna gå ut och gärna bo i villa med tomt osv. Det är inget liv att leva instängd i en lägenhet ensam.
Jag är kräsen och noggran helt enkelt, jag är mån om att de får bra fortsatta liv!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: