Fredag

Äntligen fredag äntigen! 
 
Efter tre helger med visningar har jag äntigen en helt ledog helg att se fram emot. Inte ens till stallet ska jag, var där i måndags och i onsdags istället så mina dagar är redan avklarade. Känns bra! Nu ska jag umgås med Jonas och bara ha det gött hela helgen.
 
Ska sova ut så mycket jag kan., för jag har sovit så dålig den sista tiden. Jag vaknar flera gånger per natt av att jag 1) är kissnödig 2) har kramp i en vad eller två 3) svettas och är helt blöt 3) är olidligt varm 4) har ont i fötterna som känns helt varma och svullna 5) drömmer en sjuk mardrömm och vaknar helt förvirrad och rädd 6) har ont i ryggen, höften eller annat ställe 7) har halsbränna.
Ha ha det är fan inte lätt, man jag klagar absolut inte. Har mått så sjukt bra (nästan för bra) och märker knappt att jag är gravid. Glömmer typ bort att det bor en parasit i min kropp för det märks knappt bortsett från sovandet, att jag är lite andfådd och trött samt väger 6kg mer än vanligt. 
 
Jonas har nog förberett en lite överraskning i helgen, jag ska tydligen packa väskan....Tror att vi ska sova borta och jag längtar efter att se vad han nu hittat på. Ska bli mysigt att umgås bara vi två, speciellt efter den här veckna. Jga har haft många sena kvällar och mycket visningar. 
Själv har jag ordnat middag till ikväll, det blir hummersoppa och skagentoast. Gött! Fredagar ska man alltid fira, lite extra mycket i dag då det nämligen är Internationella Champagnedagen. Visste ni det?
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: