Ny jacka

För ett par veckor sedan köpte jag en ny höst/vår och kanske även vinterjacka.
 
Sprang på den på Pondus på Allum och det stod mitt namn på den. Tyvärr kostade den en förmögenhet så jag köpte den inte, bara provade den och den var såå fin. Efter det kunde jag inte släppa tanken på jackan så til slut köpte jag den online. Kund einte låta bli trots priset. Men kände att jag var värd den. 
 
Och jag älskar den verkligen! Den är super snygg, varm och bekväm. dock kan jag inte knäppa den längre så den håller mig inte varm om det är blåsigt eller minusgrader ut. Men tills vidare funkar den! Får hitta en annan lösning när den riktiga vintern och snön kommer. 
 
 
Hur snygg?! Den är i ull med skinndetaljer och silvriga dragkedjor. Kommer från Rock and blue. 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Supersnygg! 👏🏻👏🏻👏🏻

2017-11-07 @ 19:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: