Bonusway

Ni använder er väl av Bonusway när ni handlar online? Om inte, börja NU! Gå in här.
 
Själv kollar jag alltid om aktuell butik finns på Bonusway innan jag shoppar loss. Varför inte liksom? Om jag kan få några % eller några kronor i ren återbäring när jag ändå ska hanldka så känns det dumt att låta bli. Tex när jag bokar flyg eller hotell med Booking med, handlar hund och kattmat på Zooplus eller köper kläder och inredning på Ellos så gör jag det via Bonusway.
 
Idag fick jag en utbetalning på drygt 150:- tack vare att jag gått via Bonusway när jag handlat. Hur smart!?
 
Bildresultat för bonusway
 

Din utbetalningsförfrågan har skickats för

152,82 kr

Din bonus är nu på väg till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: