Tack Bonusway

Jag säger tack till Bonusway som just betalt ut 156:- till mitt konto. Vad sja jga unna mig för dess må tro?! 

 

Din utbetalningsförfrågan har skickats för

156,28 kr

Din bonus är nu på väg till dig
 
Bildresultat för bonusway
 
 
 
Allt jag har gjort är att när jag har handlat en vara/tjänst på nätet så har jag gått via min Bonusway sida. Tex när jag köper hund och kattfoder så gör jag det via Bonusway och får då återbäring. När jag köper kläder går jag via Bonusway, när jag handlar på apoteket gör jag det via Bonsway, när jag köper resor, flyg och hotell gör jag det via Bonusway...Ja ni fattar! Det är grymt.
Så handlar du online eller planerer att göra det gå då via Bonusway, det är ett måste. Allt annat är korkat och dumt. 
Registrera dig nu- HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: