Lyko rabattkod

Jag handlar ofta mina skönhetsprodukter, smink och annat på Lyko
Ibland har de erbjudande på LCC produkter , tex ta tre för två och likande och då passar jag på handla. Jag gillar verkligen inte allt från LCC, långt ifrån. Men en del av deras produkter är grymma, trots de ibland något höga priserna... Torrschampot är bra, deras The Cream är fantastisk, även ögon krämen är bra. Men hårsprayen är min absoluta favorit. Billig, skit bra och luktar godis.
 
Dessutom får jag 4% i återbäring om jag handlar på Lyko via min Bonusway sida. Nu kan jag dessutom ge dig en rabattkod som är värd 100:- när du handlar för minst 300:-. Gå in här för att få din kod.
 
Skulle jag tipsa om några produkter på Lyko så är det deras egna torrschampo, LCC och att de har märken som Nyx, Milani, W7, Elf, Make up revolution och andra annorlunda budget märken som man inte hittar överallt.
 
In och handla vettja:) Det finns ALLT och lite till för ditt badrumsskåp och sminkväskan. 
 
Bildresultat för lyko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: