Bucketlist

Jag har bestämt mig för att göra en bucketlist. Jag har ingen deadline utan jag har hela livet på mig. 
 
Har sammanställt små och stora saker som jag vill göra/uppleva innan jag dör. Mycket handlar om resmål och länder att besöka, men det är också små saker som egentligen är betydelselösa men som jag ändå vill ha gjorda. 

Kommer fylla på allt eftersom nya idér kommer.
 
Bildresultat för bucket list
 
-Klara att lösa rubikskub
-Skicka flaskpost
-Åka på Sverigesemester
-Bo på 5* hotell
-Flyga förstaklass
-Botoxa pannan
-Besöka London
-Köpa/bo på en gård
-Äga en häst
-Fettsuga hakan
-Dricka Champange i Champange
-Fira 17 maj i Norge
-Gå en kurs i kriminologi
-Gå på oktoberfest
-Färga mitt hår i en galen/annorlunda färg
-Besöka NY
-Äta helt vegetariskt i en vecka
-Åka till Gotland
-Hyra en husbil över en helg
-Åka till Gotland
-Sova ute under bar himmel
-Adoptera en hund
-Springa Göteborgsvarvet
-Åka på kryssning
-Lära mig ett språk till
-Gå i terapi
-Hålla upp från all kolsyrad dryck i en månad
-Raka av mitt hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: