Semester 20/7-16/8

 
 
Bildresultat för semester
Nu går jag på tre veckors semester:) Ska bli så skönt, som jag har längtat! Kommer dock gå in och jobba någon dag då det annars blir för mycket när jag kommer tillbaka den 16/8. Jag tar hellre och jobbar en dag under semestern, än att gå runt och vara stressad över vad som komma skall.
 
På torsdag fyller jag år och på lördag har jag kalas. Sedan tänkte vi försöka åka på vår "sverigesemester" veckan efter. Vet inte om vi ska boka hotell och planera våra stopp eller om vi bara kör och ser vart vi hamnar. Kanske svårt med hotell rum om man inte bokar, det är ju ändå mitt i sommaren...Vi börjar i allefall med Sälen sedan kör vi norrut och ser vart det bär av.
 
Utver det har vi inget särskilt inbokat. Ska väl åka till Brännö om det är fint väder, via ska besöka vännerna i Grebbestad/Kämpersvik och sedan bara vara hemma. Vi har ju fem små lurviga katter nu så jag känner att vi inte kan lämna dem allt för mycket. Nackdelen med djur: Man vill inte åka ifrån dem.
 
I september har vi vår Kroatien resa bokad så det känns helt ok om sommaren inte är full av aktiviteter och resor. Vi får vår dos av det till hösten. 


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad härligt!!

2017-07-22 @ 10:27:55
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: