Airhop

Förre helgen åkte vi till Airhop vid Torpavallen. Har länge velat åka dit och hoppa men det har inte blivit av. 


Nu lånade jag två av brorsbarnen som täckmantel ha ha. Egentligen var det jag som ville hoppa men pinsamt att gå dit själv och hoppa ensam bland de små barnen. Nu var det mer ok när jag hade med mig två egna barn...smart!

Shit vad kul det var, men så jobbigt. Blev helt svettig efter knappt 10 minuter. Fick ta en pause efter en halvtimme. Fick dessutom ont i ländryggen av allt skuttande. Jag försöker göra volter, övade som fan men knäckte typ ryggen. Man är inte 20 längre...

Men väldig roligt, alla borde åka dit och hoppa! Se det som träning vettja. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: