Valborg och 1:a Maj

Ännu en långhelg står framför mig! Gött med en extra ledig dag och en kort vecka. Men jag vettifan hur jag ska hinna med allt på fyra dagar under nästa vecka. Har så sjukt mycket att göra på jobbet numera. Har haft visningar varje helg de senaste 6 veckorna (minus helgen i Simrishamn). Det är inte kul att vara uppbokad varje helg samt två eftermiddagar under veckan. På det ska det hinnas med stall och häst, hund och sambo hem och vänner mm. Oj oj oj säger jag bara. 
 
Denna helg är inget undantag. Förutom Jonas födelsedag så ska Linda firas, jag har stallet, brorsan flyttar och jag ska hjälpa till, vi ska renovera på lantstället i Horla, jag springer Lerumsloppet, har visning, ett intag och en deklaration. Ha ha jag dör bara jag skriver det.
Hur tänkte jag här liksom?! Varför blev det en enda sörja den här helgen? Jo för att jag är kass på att planera och säga nej. Jag säger sällan nej och då blir det att allt krockar. Måste jobba på det.
 
Hur som helst, jag överlever helgen, det lovar jag. Och det kommer bli bra. Det jag mest oroar mig för är loppet på 10km i morgon. Jag har inte tränat och dessutom har jag väldigt ont i mitt knä fortfarande. Det blir bara värre och värre. Men det gör varken mer eller mindre ont av träning så jag tänker att jag kör! Rätt in i vägen bara. Kom och titta och hej på mig vettja:)
 
Bildresultat för lerumsloppet
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: