Påsk i Simrishamn

Åh vad jag har sett fram emot den här veckan länge. Vi ska ner till Österlen och sätta upp det nya köket, är så taggad och spänd. Inte på själva jobbet (jag hade hellre druckit vin och solat i 5 dagar och sluppit jobba) utan på resultatet. Tänk att det nu är dasg att få skörda frukten av allt arbete vi lagt ner. Det här jäkla köket har varit ett helvete att få ihop... många olika viljor och åsikter och långa avstånd. Men jag tror att vi har lyckats bra! 
 
Vi åker ner på torsdag efter jobbet och stannar hela påsken. Förutom vi två är också mamma, Gunni, Anders och Ruth med. Kommer på en toppen helg.
Vi ska jobba mycket, förutom köket ska vi sätta lister, måla fönster, grejer i trädgårdne, åka till tippen, köpa nya soffor mm.Oj oj oj ingen rast och ingen ro. Men jag hoppas och tror att det finns tid över för lite roligheter också:)
Den enda som kommer försökasätta käppar i hjulet för det är Jonas. Han kommer tvinga oss jobba 24/7 tills det är klart och SEN får vi pausa. Han är manisk när det kommer till sånt. Jag är mer chil och tänker att vi tar det lite pö om pö ha ha. Så länge vi blir klara innan hemfärd så är det ju lugnt. 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: