Blev så nöjd

Den nya soffan hämtades i går och jisses vad fint den är! Så stor, skön att sitta och snygg. Älskar färgen.

Heja rummet känns ljusare och luftigare trots att den nya soffan är betydligt större än den gamla. Ljusa färger gör mycket!

Nu ska vi bara inhandla huvudstöd också men det får vänta lite. De kostar 600:- st och vi behöver fyra. Kan inte ta allt på en och samma gång inser jag.

Sen är tanken att köpa nytt bord också. Nu har vi två små men jag vill hellre ha ett stort, gärna runt. Men det får bli när jag hittar ett jag verkligen gillar.




Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

13 april?😳 Händer det inget i ditt liv? 😉😘

2017-04-26 @ 06:04:11
Postat av: Susanna

Jättefint :)

2017-04-27 @ 17:59:02
URL: http://oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: