En tidig morgon

I morse var jag uppe 06.40 för att vara hos veterinären kl 07 med en av kattungarna. I fredags eftermiddag fick hon en klo jag ögat och jag satt då i 3 tim hos veterinären. Idag är det dags för operation. Är så rädd för hur det ska gå...kommer hon bli helt återställd? Kommer det gå bra?
Tycker så synd om lillan som har ont och är rädd.

Tur i oturen dock att klon inte tog i själva ögat utan i ögonlocket. Men det måste såklart ändå åtgärdas. De måste klippa bort den skadade delen av det inre ögonlocket för att det ska läka ihop.
Ca 7000:- kommer det kosta mig. Kul såhär efter semester och utlandsresa. Men vad gör man inte för de små varelserna? Allt alltid!

Har haft sån sjuk oro och ångest i helgen över det här. Trycket över bröstet har varit enormt. Fan vilken jävla soppa och otur. Orkar inte med fler sjuka eller skadade djur. Vill ha lite medgång och medvind ett tag nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: