Ett hett tips inför höst och vintern

Jag tror att jag tidigare har nämnt detta för alla som har velat höra ha ha (är helt lyrisk över dessa produkter) men det tåls att upprepas. Har du slitet och torrthår som behöver fukt och kärlek på burk? Då måste jag tipsa om BC Repair Rescue serien från Schwarzkopf. Jag använder bara dessa produkter i mitt hår numera + lite torrschampo och spray vid styling.
 
Deras schampotoch balsam är fantastiska och efterbehandlingen Sealed Ends är det bästa som finns! Fungerar både på torrt och fuktigt hår.  Vid behov använder jag också inpackningen som grädde på moset. Gör under för mitt torra och frissiga hår som annars är matt och ledsamt! Prova.
 
Bildresultat för bc repair
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: