Ny deisgn

Har lyckats knåpa ihop en ny design. Var trött på den gamla, den kändes så tråkig och mörk. Nu är det nya tider och alltså dags för ny design. 
 
Är glad över min lilla blogg! Trots att jag har få besökare/läsare per dag (snittet ligger på ca 60 sidvisningar per dygn) så är det roligt att ha bloggen som en dagbok. Titt som tätt går jag in och ser tillbaka i arkivet, vad gjorde under samma period för 2 år sedan tex? Eller vart var jag på nyårsafton för 5år sedan?
 
 
Det är roligt att gå in och titta tillbaka, minnas och komma ihåg händelser som annars så lätt försvinner i glömska. 
Bloggen uppskattas också bland vänner och familj har jag märkt. Att bloggen finns kvar, trots att uppdateringarna är få verkar glädja. De kan liksom hålla koll på vad som händer i mitt liv och vad jag gör. 
Eftersom jag inte finns på facebook, twitter, snapshat, instagram eller annat så är detta min portal till omvärlden. Det är här jag visar och skriver vad jag vill och det jag vill att folk ska kunna ta del av. 
 
Så länge jag tycker att bloggen är rolig och ger mig något så fortsätter jag. Och oavsett om jag slutar med den eller ej så vill jag att den ska kunna finnas kvar för mig personligen. Tänkt att gå in när jag är 85år och visar barnbarnen. Sjukt kul!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: