Ragdoll boom!

Tess har börjat löpa där hemma nu. Hela dagen och natten har hon jamat och gapat i ett. Lägg till huvudvärk och bakfylla på det så fattar ni hur jag mådde i går. Mitt huvud höll på att sprängas ha ha.
 
Men, nu är det dags för en ny kull:) Har övervägt detta i evigheter, ska jag ta en kull till eller inte?! Till slut kände jag att jo det är klart att vi ska ta en sista kull på henne. Den förra blev ju så lyckad och Tess mådde väldigt bra under de månaderna hon hade ungar hemma (hon kändes väldigt välmående och glad som mamma) så valet blev tillslut rätt enkelt. En andra och sista kull får det bli! Sedan blir det till att kastrera henne och låte henne bli pensionerad mamma. 
 
Jag åker idag upp till Ulricehamn och hämtar hem Roffe, samma hane som sist. Det blev en sån lyckad kombination så jag kör på samma säkra kort! Nu ska han bo hos oss i några dagar och förhoppningsvis resulterar det i en kull om 9 veckor. Så spännande och roligt! 
 
Minns ni dessa sötnosar som nu är stora och snart ett år gamla!? 
 


Kommentarer
Postat av: mamma mia

Så roligt!
Tänk om jag skulle.....?
Vi får se!

2016-05-02 @ 22:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: