Jobb i 11 timmar

Var på kontoret kl 08 i morse och skrev kontrakt. Det är tidigt för mig kan jag säga, i vanliga fall börjar jag kl 09...var ju sjukt tidigt klockan ringde idag!

I eftermiddag har jag visning i Uddevalla så jag kommer vara hemma runt kl 19 igen. Usch blir en lång dag detta! 
Men så blir det såhär inför midsommar och semester. Allt ska jobbas ikapp och jag ska ligga i fas. 
I går var jag tillbaka på kontoret vid 20:30 tiden för att få ut ett kontrakt. Hade då hunnit vara hemma i knappt två timmar.
Satan att det ska behöva bli så stressigt och jobbigt inför semestern....

Men det ska jag ta ikapp veckan som kommer! Är ledig veckan efter midsommar och ska ner till Simrishamn och njuta ab det. Ska bli såååå härligt! Det sägs dessutom att vädret i Österlen ska bli kanon :-) 


Fixad och kirrad med namnskylt och allt inför veckans sista kvällsvisning hi hi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: