Födelsedag

Idag är det lillebror födelsedag så efter jobbet ska jag in och träffa honom+vänner i stan. Ska bli så mysigt, framförallt i det här vädret. Det är 30 grader och stekand esol-i like it a lot!
Det blir väl några glas vin och lite häng innan det är dags att åka hem igen. Jag jobbar som vanligt i morgon och närmar mig 30 så jag kan inte dricka och sedan jobba dagen efter. De dagarna är för länge sedan förbi! Synd, för det var så smidigt att kunna vara ute till 03 och supa och sedan vara fit for fight kl 08.00 dagen efter om det krävdes. Nu ligger jag hemma i två dygn efter en utekväll, inte kul alls.
 
I mogron är det kalas hemma hos lillebror och Mattias och på lördag fyller Jompe år. Det är mycket kalas och firanden nu. Snart är det midsommar och helgen därefter bröllop, sen fyller jag 30 år den 27/7, så det är mycket som ska firas på kort tid nu!
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: